Velkommen!

Du kigger på det første, spæde spadestik til min blog og hjemmeside, der har det primære formål at fortælle historier fra mine rejser og vise de fotos jeg går og tager. Jeg er teknisk analfabet, og hjemmeside snedkeri er absolut ikke min stærke side – eller livret for den sags skyld. Men jeg elsker at skrive rejsebreve, og tage en masse fotos. Du kan linke til mine fotos under “mine billeder” i højre side. Rejsebrevene? Ja, de dukker op for første gang om et par uger, hvor jeg drager til de store byer på den amerikanske østkyst: New York, Washington DC og Miami.

I skrivende stund er “mine billeder” en tynd kop the. Men du kan se lidt fra Danmark og lidt fra min seneste rejse til Grønland i april 2007. Efterhånden som jeg tager mig sammen – og ikke mindst får styr på opsætning og al den fucking teknik i cyberspace – vil de mange billeder fra hele verden, som jeg har liggende på lager, dukke op. Tålmodighed, please..

Det har taget lang tid og overvindelse for mig at nå så langt. “Hvad er der nu galt med de gamle fotoalbums og en sludder over billederne”? “Og så ligger der jo også 10 millioner billeder på nettet i forvejen”, og andre dårlige undskyldninger. Well, formålet er da også blot at familie og venner kan komme nemt til billederne. Skulle du ad nettets vandveje, ved en tilfældighed, havne på denne side er du velkommen til at kigge med. Enjoy!  

  

4 responses to “Velkommen!

  1. Kære Gert

    Velkommen i cyberspace.

    Hvis jeg kan hjælpe, er du altid velkommen – det ved du. Har lige surfet rundt i dine dejlige billeder og glæder mig til at læse om guds eget land her på siderne.

    Tak for linket. Har du noget mod at linke til min blog på word press i stedet?

  2. Kære Gert

    Tillykke og velkommen i Cyberspace! Kan jeg hjælpe er du altid velkommen.

    Glæder mig til breve og billeder fra guds eget land.

  3. Nu prøver jeg een gang til, om ikke det kan lade sig gøre at få kommentaren til at blive vist.

  4. Gert du skal acceptere kommentarerne ved at trykke på linket i den mail du får. Så bliver de vist.

Skriv et svar

