Hvad i alverden?

….skete der med beskrivelse og billeder på dette lille ydmyge site? Ja, jeg skal være den første til at beklage, jeg har også savnet jer. Hulk..

Men tro mig, der var langt mellem internetforbindelserne i USA. De sidste 8 dage tilbragte vi i Miami i Florida. Der var én computer på hotellet, og den stod for enden af en bænk i receptionen. 20 dollars (120 kr.!!) for 30 minutter. Ikke at jeg ikke vil ofre lidt penge på jer :-), men det er altså helt umuligt at arbejde i en larmende reception med den ene hånd, mens den anden hånd i en lind strøm kaster dollarsedler i maskinen.

Nå, nok undskyldninger. Billeder og tekst vil dukke op i de kommende dage. Vi skal en tur på monumentkig i drønvarme Washington, hvor der ikke helt var enighed i den lille gruppe om, hvad vi skulle bruge dagen til: Gamle (så gamle som de nu bliver i dette, efter europæiske forhold, nye land) bygninger i heden eller Playstation på hotellet?

Jeg må også indvie jer i min undren over de amerikanske lokummer. Landet, der kan sende en mand til Mars, har de mest mærkelige lokummer og stikkontakter for den sags skyld.

I skal også med på et 8 timer langt hospitalsbesøg på Mount Sinai Medical Center i Miami, hvor jeg lå med en blodforgiftet tommeltot og havde lidt ondt af mig selv.

Billeder kommer også; lur mig om ikke der er et par gode solopgange fra Miami Beach?    

3 responses to “Hvad i alverden?

  1. Vi afventer med spænding det videre forløb…

  2. Den faste kommentator (tak René) er på pletten igen – lige lidt efter de øvrige 8)

    Jeg har altid troet, at i Guds og Bill Gates eget land var der en internet-café på et ethvert gadehjørne, og selv ude på de store øde i strækninger i Texas ville monotonien af og til blive brudt af et lille træskur, hvor vinduesrammerne hang i laser og gribbene sad på lur, men inde i skuret stod der en mac med fibernet og den fedeste fladskærm.

    Glæder mig til at læse beretninger om tommeltotter, lokummer og stikkontaktter. Børn er nogle mærkelige mennesker… Playstation…

    Knus

  3. Hej du gamle, super side, hvem er den flotte fyr på billedet? 😉
    Ja selv om Amerikanerne har været på månen, der er der vist nogle af dem der stadig påstår…….er de i flere tilfælde ”toiletter” lysår efter os.

    Jeg glæder mig til at se nogle drabelige billeder af din finger. Hvor var det lige den har været? 🙂

    mvh
    Torben

Skriv et svar

