Kommentarer

Så er det også lykkedes mig at få godkendt kommentarer, så alle kan læse dem. Flere kommentarer tak. De er meget velkomne! 

2 responses to “Kommentarer

  1. Jeg iler straks med en kommentar. Altid rart at være den første på pletten. Ligesom Hanne S (selvtak Hanne!) ser jeg frem til at høre nærmere om turen – og se nogle dejlige billeder fra guds eget land. Jeg nøjes med dette indtil videre, da jeg jeg ikke kan konkurrere med Hannes svulmende prosa…

  2. Hej Gert!

    Fantastiske billeder fra New York, ser vildt spændende og uoverskueligt ud. Glæder mig til flere fra Washington og Miami.
    Facinerende historie om de amerikanske toiletter, godt man ikke er en hængerøv. Ha ha.

    Ses Laila

Skriv et svar

