Washington og nyt hår

Nyt hårWashington den rene, smukke hovedstad, hvor amerikanerne virkelig præsenterer sig fra deres bedste side. Pigerne blev tvunget til at kigge monumenter i 34 graders varme, nu er det jeres tur, omend i lidt behageligere temperatur. Washington er også stedet hvor jeg endelig fik tid til at farve håret. Her er jeg med japaner sort hår og gangster solbriller foran Det Hvide Hus..

Se billederne fra Washington her.

6 responses to “Washington og nyt hår

  1. Hey… sorthåret – you look like a yongster again. Det ser sejgt ud du gamle.

    Har lige siddet og nydt billederne fra Washington – enkeltvist! De er rigtig dejlige; der er nu et eller andet over “Stars and Stripes”

  2. Så overgav du dig alligevel med hensyn til et billede af dig selv – som japser!

    Ellers nogle skønne billeder – som sædvanlig. Glæder mig allerede til Miami- og Key West billeder.

  3. Whatttt, hvor er den gamle Gert henne, ham med det sølgrå hår.
    Jeg ved ikke helt med dit nye look, men glæder mig til at se det live.

    Ellers rigtig fede billeder af Washington også godt at se Vicki og Julie er med og ikke er på værelset og spiller play-station.

    ibs

  4. IDC driftschefen

    For sata….Gert! Hvad sker der for dig? :-)))

    Hilsen fra det danske arbejdsliv. Er netop kommet tilbage fra 1 måneds ferie. Fantastisk! Ser ud til at I har en herlig ferie. Du må hilse de andre.
    kh
    Ulla

  5. HaHa, ja, hvad sker der? Jo, man bliver vel mere og mere forfængelig på sine gamle dage. Nu nærmer jeg mig jo også 25 års jubilæet, og der kan jeg jo ikke møde op gammel og gråhåret!
    Tilbage på arbejde? Arbejde? Hvad er det?

  6. hej Gert, Tina, Julie og Wicki
    Fordi man er gråhåret behøver man da ikke at være gammel. men tak for alle de dejlige billeder, jeg glæder mig til at se resten,
    knus fra Annie

Skriv et svar

