Nye billeder fra Miami

Alligator, The Everglades

Jeg lovede på et tidspunkt nogle flere billeder fra Miami, der ikke var fuld af “himler”, lige som det første galleri. Jeg har den seneste uge været optaget af det irriterende fænomen arbejde, men nu ligger billederne der. Der er mulighed for at se vores dejlige hotel, Howard Johnson Dezerland, lidt Art Deco billeder fra South Beach og en alligator eller to fra Everglades National Park. Se billederne her.

3 responses to “Nye billeder fra Miami

  1. En dejlig blandet landhandel af billeder.

    Hér er lidt for enhver smag.

    Jeg mener at du på et tidspunkt antydede, at der måske ville komme et galleri med “greatist hits” fra USA-turen..?

  2. Kommer tid, kommer råd. Ja det er fortsat planen med et galleri med top 25 billeder. Så må vi se om du er enig..

  3. What… her kom jeg og ventede op mere blodforgifning, hylende sirener og udrykning, og så er der i stedet vilde fanstatsiske billeder.

    Jeg er også frisk på de 25 bedste.

Skriv et svar

