De 25 bedste billeder fra USA

På et tidspunkt var jeg så letsindig at love, at mit eget bud på de 25 bedste billeder fra sommerens tur til USA, ville dukke op på denne side.

Det har ikke været nemt. Nogle billeder gør sig bedst i serier, og siger ikke noget i sig selv. Andre er gode alene, men så har de samme tema, som mange andre der allerede er valgt. Sådan kan jeg sidde og skifte rundt i uendelighed. Hvad med nogle af 2. sorterings billederne, som ikke var med i 1. omgang?

Endelig dropper jeg det hele og starter forfra. Jeg tager dem der først falder mig ind, uden at tænke på sammenhæng, farver, retfærdig fordeling mellem byerne, eller andre sjove overvejelser.

Og sørme om ikke det endte med 26 stk., så jeg kun måtte sortere ét fra. Måske du er enig, måske du er uenig?

Se resultatet her..

2 responses to “De 25 bedste billeder fra USA

  1. Hej Gert.

    Efter min mening et aldeles glimrende udvalg. Mange af billederne udtrykker netop det typisk amerikanske (f.eks. Coca Cola billedet).

    Som du selv siger, så kan man vælge i det uendelige, hvis man skal begrænse sig til 25 billeder. Men du har nu foretaget et fint valg.

    I al beskedenhed noterer jeg mig, at der blandt de udvalgte er en hel del af dem, som jeg oprindeligt satte en kommentar ind på!

    Hilsen

    René

  2. Efter min exit som maler måtte jeg bare se nogen, der kunne et eller andet (jeg ved jo, du kan male 🙂 ) og så satte jeg mig til at se dine billeder.

    Tak for 20 dejlige minutter. De er vidunderlige. Jeg er vild med dem alle, men måtte jeg kun vælge tre ville det være: Coca Cola, Spejleffekt og Happy kids V.

    Den faste kommentator – bukker sig i støvet.

Skriv et svar

