Efteråret, der nægtede at dø

I den seneste uge har der stadig været gang i efteråret, og jeg har trofast været rundt om Stadion Søen, mens de sidste blade krampagtigt holdt fast i grenene.

De sidste blade..

Torsdag morgen måtte jeg spurte ud af sengen og hoppe hurtigt i et par sko, da der igen var flot solopgang ved søen.

Solopgangen den 8. november 2007

Jeg kan glæde læserne med, at jeg netop nu sidder og kigger ud af vinduet og må konstatere, at det er definitivt slut med efterårsbladene, specielt efter stormen i fredags. Så jeg og naturen lover at holde pause med efterårsbillederne. Næste gang skulle der gerne dukke lidt sne op.

Men solopgangene må I nok leve med vinteren igennem..

Se mere på pbase. 

4 responses to “Efteråret, der nægtede at dø

  1. Kære Gert

    Dejlige dejlige billeder. Jeg glæder mig til jeg en dag bliver lige så dygtig som dig – om nogensinde…

    ../Hanne

  2. Hej Gert.

    Kan ikke sige det bedre end Hanne – bortset fra at jeg jo ikke fotograferer…

    René

  3. Rigtig flotte billeder – som altid.
    Nu er november ikke gået endnu, men de billeder viser, at den ikke har været så “mørk” endda. :-))

  4. Kære Gert

    Kommer der ikke snart nogle nyheder?

    Det kunne jo fx være lidt af dine nisselandskaber og landsbykirkerne fra FamlieJournalen 8)

    Kh
    Hanne

Skriv et svar

