Smukke lørdag..

Lørdag den 9. februar blev årets første forårsdag. Et par måneder for tidligt måske. Det er vel en slags global opvarmning ala Rødovre. Mig generer det ikke, for min skyld må polerne gerne smelte, havene stige og palmerne vokse lystigt på Amager Strand. Sådan har jeg det ihvertfald om vinteren, men der skal selvfølgelig også være et sted til isbjørnene..

Lørdagen bød også på en smuk, diset solopgang og den skønneste solnedgang. Som vanligt gad jeg ikke bevæge mig længere end Stadion Søen, der befinder sig lige foran mine vinduer. Det er ellers noget af en udfordring at skære billederne fri for bygninger og mennesker, når søen ikke er ret meget større end en swimmingpool (California size, that is..), men jeg har efterhånden en vis rutine.. 

Tidlig lørdag morgen:   

Tidlig morgen, Stadion Søen, Rødovre

Tidlig morgen 2, Stadion Søen, Rødovre

Siv i vandet..

Morgendug..

Tidlig morgen 3, Stadion Søen, Rødovre

Aftenen viste sig også fra sin smukkeste side..

Solnedgang 9. februar 2008

Her fra en vinkel, hvor man kan se huset jeg bor i. Bemærk solnedgangen i altanerne..

Slotsherrens Vænge i solnedgangen

Se bedre opløsning på pbase.

3 responses to “Smukke lørdag..

  1. Hanne B. Stegemüller

    Hold da kæft… hvor er de smukke!

  2. Helt enig med Hanne. Virkelig nogle smukke billeder – især i den bedre opløsning på pbase.

    Dér kan vi så også se at billederne er taget ved “Lake Stadium, Roedovre, Denmark”!

  3. Ja, Lake Stadium – haha.. Jeg synes også selv det er lidt “fimset” med de engelske tekster, især fordi jeg ligger lysår efter de dygtige på Pbase i kvalitet. Men man kommenterer på engelsk, og jeg bliver også selv irriteret, når der er nogle der skriver på Fransk eller Italiensk.

    Jeg har overvejet at lave alle tekster engelske en dag jeg får tid. Det ser noget forvirrende ud med den uskønne blanding af dansk og engelsk, der er i øjeblikket…

    Gert.

Skriv et svar

