Stadion Søen vender tilbage..

Denne hjemmeside har ikke haft sine mest aktive måneder, og de seneste indlæg har stået i Ruslands tegn. Nogen har sikket tænkt: Hvordan står det til ved Stadion Søen? Sådan har jeg i hvert fald selv haft det, for jeg er næsten lige så uvidende som jer. Jo, jeg bor skam stadig i lejligheden tæt ved søen, alt er ved det gamle, men min tid, og ikke mindst mit hoved, har været optaget af mit højt elskede arbejde.

Men her til morgen opdagede mine søvndrukne øjne, over kanten af kaffekoppen, at de vanlige, tunge november regnskyer var krydret med lidt solopgang. Så som en flygtning der krydser sit spor, greb jeg rutineret kameraet (der var heldigvis batteri på!) i skabet, sprang i de usnørede sko og vendte tilbage til mit gamle håndværk: solopgang ved Stadion Søen i Rødovre: 

Tidlig solopgang, Stadion Søen

Tidlig solopgang, Stadion Søen

Og lidt senere..

Og lidt senere..

Godmorgen, Hr. And

Godmorgen, Hr. And

Solopgang, 17. november 2008, Stadion Søen

Solopgang, 17. november 2008, Stadion Søen

Når jeg nu er i gang, så lå der disse 3 uger gamle efterårsbilleder fra Stadion Parken i kamerat. Så jeg må altså have haft det fremme tidligere? Måske det var derfor der var strøm på?

Efterår i Stadion Parken I

Efterår i Stadion Parken I

Efterår i Stadion Parken II

Efterår i Stadion Parken II

Stadion Søen, oktober 2008

Stadion Søen, oktober 2008

 

Måske vi ses igen, hvis der som “lovet” falder lidt sne i week-enden..

5 responses to “Stadion Søen vender tilbage..

  1. Hey Gert!
    Sikke en aktivitet du pludselig lægger for dagen, dejligt!
    Fantastiske billeder.
    Knus Laila

  2. Ja, der er liv i den gamle endnu. Måske kommer der mere, hvem ved?

    Jeg må rejse noget oftere, så der bliver noget at fortælle om. Måske jeg kan påvirke politikerne til at ændre ferieloven? Nu har vi i så mange år haft 6 ugers ferie og resten arbejde. Hvad med at gøre det omvendt? Bare et par år.. Please, Minister!

    Gert.

  3. Det parti melder jeg mig omgående ind i.
    Til nød har jeg længe tænkt på, bare en omvendt arbejdsuge – 2 dages arbejde – 5 dages weekend, så blev der i det mindste tid til flere småture ;o)

    Laila

  4. Hej Gert og Laila.

    Jeg kan helt tilslutte mig jeres bemærkninger!

    Nogle gange ville det være rart, hvis tingene var lidt omvendte.

    Nydelige billeder hr. Larsen 🙂

    Mange hilsner

    René

  5. Kære Gert

    Sikke en dejlig morgenstund! Jeg er vild med Hr. And i guld.

    Jeg har kigget mig omkring her på torvet for at se, om jeg også kunne finde motiver til et gennemgående tema, men det er ikke rigtig lykkedes mig endnu. Jeg har selvfølgelig kirken, men den er lidt svær. Fotograferer jeg den fra mit vindue kommer der hele tiden et trafiklys i vejen; på torvet står kirkemuren i vejen og går jeg over på den anden side af gaden, kommer jeg nærmest for tæt på, og det hele fyldes med styrtende linier.

    Jeg deltager gerne i projektet med at vende tingene på hovedet – i sær om vinteren. Jeg er træt af kun at se min kære lejlighed i dagslys i weekenden!

    Kærlig hilsen
    Hanne

Skriv et svar

