Solopgang 23. december 2008

I følge TV2 Vejret blev solopgangen den 23. december den smukkeste i 2008 (indtil videre, der er jo mange dage endnu…). Om man er enig i det eller ej, vil jeg lade være op til læseren. Der var ihvertfald mange af mine kolleger, der havde bemærket solopgangen på vej til arbejde, og det er jo dejligt. Hver eneste dag byder naturen på nye, gratis billeder for øjnene – hvor heldig kan man være. Nogen vil måske mene det har været mest gråt på det sidste, men så må vi nyde de få, gode dage ekstra meget.

Jeg benytter lejligheden til at ønske alle en glædelig jul, med nogle billeder af omtalte solopgang lillejuleaftensdag, fra – nå ja – Stadion Søen i Rødovre..

Stadion Søen, 23. december 2008

Stadion Søen, 23. december 2008

Stadion Søen, 23. december 2008

Stadion Søen, 23. december 2008

Stadion Søen, 23. december 2008

Stadion Søen, 23. december 2008

Stadion Søen, 23. december 2008

Stadion Søen, 23. december 2008

Jeg vender tilbage mellem jul og nytår med den traditionelle (bragt en gang før 🙂 ) nytårshilsen, med fraklip og kiksede foto fra året der gik..

2 responses to “Solopgang 23. december 2008

  1. Hej Gert!

    Fantastiske billeder og sikke flotte farver, vi bemærkede også det smukke lys igår på mit arbejde, men det er noget andet at se det på billeder.

    Julehilsen Laila

  2. Hej Gert.

    Virkelig smukke billeder af en meget flot solopgang.

    Jeg havde selv udsigt til den udover vandet, og det var en sand nydelse at se.

    Ser frem til din nytårshilsen!

    Mange hilsner

    René

Skriv et svar

