Stadion søen i Eventyrland

Vejrmæssigt lagde 2009 ikke kedeligt ud. Frost og også lidt sne, langt om længe. Den 8. januar om morgenen frøs det fire grader, og der var en underlig grumset solopgang, der gjorde sneen næsten blå. I det hele taget var der lidt Eventyrland over Stadion søen den morgen:

Stadion Søen, januar 2009

Stadion Søen, januar 2009

Stadion Søen, januar 2009

Stadion Søen, januar 2009

Stadion Søen, januar 2009

Stadion Søen, januar 2009

Stadion Søen, januar 2009

Stadion Søen, januar 2009

Der er mange der misunder mig udsigten fra mit kontor på arbejdet. Og med god grund. Som regel glemmer jeg kameraet, men om eftermiddagen den 7. januar havde jeg det heldigvis i rygsækken, da der for engangs skyld var klart vejr over Kongens Nytorv.

Kongens Nytorv, januar 2009

Kongens Nytorv, januar 2009

2 responses to “Stadion søen i Eventyrland

  1. Hej Gert!
    Fantastisk lys…flotte billeder.
    Du har nogle flotte udsigter.
    Knus Laila

  2. Hej Gert!

    Nydelige billeder Hr.Larsen …

    Endnu engang bliver jeg slået som første kommentator! Jeg må se at oppe mig 🙂

    Hilsen

    René

Skriv et svar

