Forår 2011

Stadion Parken, Rødovre

Stadion Søen, Rødovre

Bernstorffsparken, Gentofte

Bernstorffsparken, Gentofte

Norddyssen, Amager

Norddyssen, Amager

Bernstorffsparken, Gentofte

Norddyssen, Amager

Et skønt, men djævelsk, par. Strandgangen, Amager.

Norddyssen, Amager

Bernstorffsparken, Gentofte

Norddyssen, Amager

Strandgangen, Amager

Bernstorffsparken, Gentofte

Norddyssen, Amager

7 responses to “Forår 2011

  1. Ah, dejlige billeder! Og så ser jeg en berettiget begejstring for spejlinger. Det er dejligt at fange og fastholde skønheden.

    • Tak, Eric. Ja, jeg kan godt lide spejlinger. Det er vist – ligesom solnedgange – et “no-go” i finere fotokredse – men der bevæger jeg mig heldigvis ikke 🙂

  2. Mona Pielot

    Hi: Gert
    Rigtig fantastiske billeder. Det er dejligt at se foraar er her efter en meget lang vinter!! Her er det da ogsaa begyndt at gront og smaa blomster kommer frem – landskabet bliver farverigt istedet for graa.

    KH
    Mona

    • Hi Mona,
      Ja, jeg har vel nærmest været gravet ned de seneste måneder. Vejret har været fantastisk i Danmark i april måned. Det er en sand fornøjelse.

      Stor hilsen til jer alle i Canada!

      Gert.

  3. Kære Gert
    Mange skønne billeder – tak for kigget! Du har sans for detaljerne, og det kan jeg godt lide.

    Kh. Hanne

    • Kære Hanne,
      Tak!
      Malmø er skam ikke glemt, og kommer snart. Jeg ville ønske jeg kunne undskylde med travlhed, men det gør det desværre ikke alene. En smule dovenskab skal der nok også medregnes 🙂

      Kh. Gert

  4. Jeg genlæste din forrige post fra favelaen – og det var dejlig læsning. Du slutter med at skrive, at du vil vende tilbage fra Malmö – har du glemt det?

Skriv et svar

